Monday, April 27, 2009

getting here and eating out ¤¤¤¤ ANREISE UND DRAUSSEN GRILLEN


MOST PEOPLE COME TO US BY FERRY, EITHER FROM THE NORTH (SWEDEN) OR FROM THE SOUTH (DENMARK). BUT MORE ABOUT THAT LATER...

Die Meisten kommen zu uns mit der Fähre, aber einige fahren auch über Jütland... aber mehr darüber später...


SUMMEREVENINGS AND BARBECUES ARE TWO THINGS THAT GO WELL TOGETHER...

Sommerabende und grillen passen gut zusammen...


THERE ARE MANY DIFFERENT AREAS IN OUR GARDEN WHERE ONE CAN EAT OUTSIDE...

Es gibt bei uns im Garten viele Ecken, wo man gut draussen essen kann...


WE USUALLY TAKE THE FERRY TO GERMANY AT LEAST ONCE A MONTH TO DO SHOPPING...

in der Regel fahren wir mindestens ein Mal im Monat nach Deutschland...


Enjoying the sunshine on deck....

DIE SONNE AN DECK GENIESSEN....



ANOTHER FERRY CROSSING THE STRETCH OF WATER BETWEEN GERMANY AND DENMARK...

eine andere Fähre fährt an uns vorbei...


I LOVE TAKING PICTURES AGAINST THE SUN...

Ich liebe es, gegen die Sonne zu fotografieren...


HERE A SEAGULL. I WAS HOPING IT WOULD GET A LITTLE CLOSER WITHOUT DROPPING ANYTHING ON US... BUT IT DIDN'T HAPPEN.

hier kommt eine Möwe...


FOR THOSE WHO ARE A BIT MORE NERVOUS, THEY HAVE PLENTY OF LIFEBOATS, LIFERAFTS AND THAT SORT OF THING ON BOARD...

Rettungsinseln...


FACING THE WEST

gen Westen...


5 comments:

  1. Hej.
    Ja det var nog så. Har gått länge och det har inte hjälp med något. Så nu är det skönt att det är gjort.

    Det var så enkelt att göra det här. Det är helt nytt. Så jag var glad jag fick vara med. Skönt jag slapp sövas.
    Det är inte alltid det går att träna bort. Så det är nog väldigt individuelt tror jag.

    En epiduralbedövning har jag totalnekat! Gjort utredning på ms och de måtte sticka mig 5 gånger innan de traff rätt. Är trång mellan kotorna.
    Man behövde inte sova. Det går att göra detta under lokalbedövning. Men jag är lite rädd av mig så jag ville ha lugnande.
    Idag så är jag helt ok. Har inte ens ont. Det hade man fått med den gamla metoden.
    dessutom hade man fått kateder och det är jag glad att man slipper.
    Har kikat runt på dina bilder och de är så härliga.
    Ser så skönt ut att sitta ute och grilla och ha det gott.
    Sänder den kärlige hilsen tilbake til deg.
    Det er morsomt å lese din blogg. Gott med goe venner på bloggen.
    Klems Synne.

    ReplyDelete
  2. Ich habe noch nicht gefrühstückt und dann sehe ich Dein leckeres Grillfotos.*lach* Nun muss ich wirkich gleich los und mir Frühstück machen:))
    Das sind wirklich tolle Fotos, die Du auf der Fähre gemacht hast.
    Liebe Grüße, Gaby

    ReplyDelete
  3. I LOVE TAKING PICTURES AGAINST THE SUN...
    and we love it as well =D.

    cheers!

    ReplyDelete
  4. Outdoor dining is especially nice on a Springtime or Summer eve, beautiful photos Sarah Sofia. ♥

    ReplyDelete
  5. So you have a bed and breakfast? That's nice. I didn't know.

    ReplyDelete